Posted on

Reclama asta m-a facut sa scriu din nou despre publicitate, dupa mai bine de jumatate de ani. Desi iarna nu e chiar anotimpul meu preferat, cred ca mi-ar fi placut sa asist la shooting-ul reclamei asteia.

Volvo nu puteau sa aleaga mai bine in ceea ce priveste imaginea. Zlatan e imaginea Suediei in ochii barbatilor, majoritatea amatori de fotbal. Un fotbalist extraordinar, un rebel, in acelasi timp un familist si un patriot.

Reclama simbolizeaza un barbat puternic, care infrunta natura pentru a pune pe masa pentru familia sa, pentru a se mentine tanar si pentru a se relaxa.

Pentru curiosi “The soundtrack – a reworked version of the Swedish national anthem “Du Gamla, Du Fria” has been composed together with Max Martin, a well-known music producer in Sweden.”

Mi se pare extraordinar ca n-au folosit limba engleza pentru speech, folosind suedeza ca sa-si intareasca identitatea care emana ceva serios,diferit, bine facut.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s