Posted on

Spot Tazovsky

Cand am vazut prima oara spotul asta,m-am gandit..”Ia uite bre,sunt pitipoance si-n alte tari?”.De ce m-a facut sa cred ca nu e un spot romanesc?Pentru faptul ca vocea tipului se aude ciudat.Ori n-a fost sincronizata bine,ori e vocea altui tip.Mi-am dat seama ca e reclama romaneasca abia cand am vazut mesajul “la multi ani bunicule!” pe fundal.

De remarcat ca tipa care a trebuit sa ii imbrace pe actorii din reclama a avut parte de un buget cam stramtorat.Pe cand el are cate o tinuta in fiecare scena,ea saraca e imbracata la fel in toate.Bun asa!

Ulterior am aflat de fapt ca actorul e danez.Deci a ramas Romania si fara actori in stare sa joace 4 scene si sa spuna o replica.

2 responses to “Spot Tazovsky

  1. Ciprian ⋅

    In privinta vestimentatiei, nu cred ca a fost vorba de buget restrans, avand in vedere ca toate scenele in afara de cele din bar, se petreceau in mintea lui. El stia ce vestimentatie mai are acasa, pe cand, pe cea a tipei o stia doar pe cea care o purta in momentul de la bar. Ia-o ca pe o observatie. Stima.

    • Pai reclama nu e low budget,din moment ce e prima pentru acest brand nou intrat pe piata.Doar si-au permis sa aduca un actor tocmai din Danemarca,ceea ce e foarte foarte ciudat.Doar ca vazand-o pe do’shoara imbracata la fel in fiecare scena,m-am gandit mai mult la ea,ca s-a simtit ca in The Simpsons :).Imaginatia barbatilor e vasta,putea sa si-o inchipuie in ce haine vroia el.Stima.

Leave a Reply

